آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات مرکز تحقیقات برنج به‌همراه نقشه های اتوکدی کامل

دانلود مطالعات مرکز تحقیقات برنج

کد: c_43

چکیده:

موضوع پروژه ای که در پیش رو دارید،طراحی مرکز تحقیقات برنج کشور می باشد.هدف این مجموعه این است که علاوه بر تامین عملکرد مورد نیاز،پا را از قالب مراکز تحقیقاتی رایج در کشور فراتر گذاشته و ساختمان آن را تبدیل به یک اثر معماری نماید.
در کشورهای پیشرفته ی دنیا،ساختمان های مراکز تحقیقاتی نمایانگر تکنولوژی روز و نمادی برای معماری مدرن محسوب می شوند ولی در ایران معماری این مراکز هنوز حرفی برای گفتن ندارند.
از مهمترین اهداف عملکردی این پروژه می توان افزایش بهره وری صنعت برنج کاری،تامین سلامت غذایی برنج،آموزش برنج کاران،حفظ میراث گذشتگان و ارتقای جایگاه ایران در صنعت تهیه و تولید و عرضه ی برنج در تجارت جهانی این محصول را نام برد.
روش هایی که برای جمع آوری اطلاعات این پروژه استفاده شد عبارتند از روش کتابخانه ای،اینترنتی و میدانی.
به دلیل تازگی این مبحث در عرصه ی معماری ایران و کمبود اطلاعات کتابخانه ای، اطلاعات میدانی نقش قابل توجهی را در این پروژه ایفا کردند. پس از انجام مطالعات مورد نیاز و به دست آوردن اصول ثابت نظری و مساحت فضاها،طراحی این مرکز آغاز گشت.
در پایان امیدواریم این گام،راهگشای گام های بعدی در عرصه ی طراحی مراکز تحقیقاتی باشد.

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

دانلود رساله معماری، دانلود پایان نامه معماری، دانلود مطالعات طراحی کمپ ترک اعتیاد، دانلود مطالعات فرهنگسرا، دانلود مطالعات مرکز تحقیقات برنج، دانلود مطالعات مرکز پژوهشی کودکان، دانلود مطالعات طراحی مهدکودک + نقشه های اتوکدی، دانلود طراحی موزه ملی بابل(عراق)، دانلود مطالعات نمایشگاه و فروشگاه کتاب، دانلود مطالعات موزه صنایع دستی همراه با نقشه های اتوکدی، دانلود طراحی خانه موسیقی همراه با نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات موزه هنرهای تجسمی تهران همراه با نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات موزه هنراهای مدرن همراه با نقشه های اتوکدی کامل، دانلود مطالعات طراحی باغ کتاب به همراه نقشه های اتوکدی

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات مرکز تحقیقات برنج،همراه با نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل : dwg+word
تعداد صفحات:105صفحه
حجم فایل: 6 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

دانلود مطالعات مرکز تحقیقات برنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *