آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی کتابخانه کودکان

رساله معماری کتابخانه

دانلود مطالعات طراحی کتابخانه کودکان

کد: c_40

چکیده:

كودكان حساس ترين و تاثيرپذيرترين گروه سني جامعه را تشكيل ميدهند و درحساس ترين ومهم ترين سال هاي زندگي شان يعني زماني كه پايه هاي رشد شخصيتي ،ذهني،جسمي واجتماعي آن ها شكل ميگيرد تا زماني كه وارد شهر ميشوند نيازمند اين هستند تا زندگي اجتماعي را در مقياس خود تجربه كنند واين امرمستلزم فراهم بودن فضايي كودكانه وصميمانه است.

فضايي به دور از هياهوي دنياي بزرگتر ،دنياي پراز شادي با رنگ هاي زيبا كه در آن كودك فرصت بيان افكار تازه و پرورش و رشد استعداد هايش را داشته باشد،فضايي كه زمينه مناسب براي خلاقيت كودكان فراهم آورد.

اگر می خواهیم برای کودکان کار مفیدی انجام دهیم باید برایشان مجموعۀ بزرگی از کتاب های سودمند فراهم آوریم. انجام این مقصود تنها به وسیلۀ ایجاد کتابخانه هایی با کتاب های خوب و با ارزش عملی است.

هدف کلی خدمات کتابخانه ایی برای کودکان، اینست که همۀ آنان از نخستین روزی که با کلمات و تصاویر آشنا می شوند تا هنگامی که خدمات عادی کتابخانه های بزرگسالان پاسخگوی نیازهایشان می گردد، به آسانی به کتاب دسترسی داشته باشند، بدانگونه که در حال و آینده حداکثر استفاده از آن را بکنند و در حالیکه در انتخاب آزادند، به هنگام لزوم از راهنمایی نیز برخوردار شوند.

کتابخانۀ کودک، باید پاسخگوی نیازهای همۀ کودکان سنین مختلف باشند: از کودکانی که هنوز فقط از کتابهای مصور لذت می برند تا آنانی که برای برآوردن نیازهای جدید خود در آستانۀ انتقال به قسمت های مخصوص بزرگسالان یا نوجوانان کتابخانه اند.

کودک به خدمات سهل الوصول تری نیازمند است. نباید ناچار شود راه دوری را که احتمالاً از کوچه های شلوغ شهر می گذرد، طی کند، باید بتواند نیازهای خود را در فاصلۀ کوتاهی به دست آورد.

کتابخانه باید برای اکثر کودکان مکانی دلپذیرتر و راحت تر از خانه یا مدرسه باشد. کودکان باید صرفنظر از ملاحظات دیگر صرفاً بخاطر لذتی که از حضور در کتابخانه می برند، به آنجا بیایند.

باید کوشش کنیم تا محیطی دلچسب، راحت و مناسب ایجاد کنیم.

کتابخانه باید برای اکثر کودکان مکانی دلپذیرتر و راحت تر از خانه یا مدرسه باشد. کودکان باید صرفنظر از ملاحظات دیگر صرفاً بخاطر لذتی که از حضور در کتابخانه می برند، به آنجا بیایند.

دانلود طراحي باغ موزه علوم کودکان با رويکرد پويايي و انعطاف پذيري، دانلود مطالعات مجموعه فرهنگی ورزشی جوانان، دانلود رساله کارشناسی ارشد بیمارستان نوزادان، دانلود مجموعه تفریحی کودکان، دانلود مطالعات فرهنگسرای جوانان، دانلود مطالعات کانون پرورش فکری کودکان، دانلود مطالعات مهدکودک، دانلود مطالعات موزه کودک، دانلود مطالعات طراحی کتابخانه کودکان، مطالعات کتابخانه کودک و نوجوان، مطالعات خانه فرهنگ و هنر کودکان، دانلود مرکز ایجاد خلاقیت کودک و نوجوان

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

دانلود مطالعات طراحی کتابخانه کودکان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات طراحی کتابخانه کودکان

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:148صفحه
حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دانلود مطالعات طراحی کتابخانه کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *