آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات بيمارستان 100 تخت خوابی به همراه نقشه های اتوکدی

دانلود مطالعات بيمارستان 100 تخت خوابی

به همراه نقشه های اتوکدی

کد : c_5

چکیده:

سوالات بسیاری در طراحی یک بیمارستان مطرح میباشد که نیاز به پاسخهایی منطبق بر ضوابط و نیاز های کشور دارد که بخش مهمی نیز به شرایط اقتصادی و فرهنگی ما باز میگردند که نحوه برخورد با بیمارستان سازی در کشورهای در حال توسعه را،از بیمارستان سازی در کشورهای اروپایی و آمریکایی کاملاً مجزا مینماید. این تاثیرات در کلیه فضاهاو سطح و سطوح و روابط بیمارستانی تغییرات اساسی ایجاد مینمایند. به طور نمونه میتوان ذکر کرد که بیمارستان های جدید در کشور های اروپایی مانند هتل، سویتهایی با قیمتهای متفاوت برای اقشار مختلف دارند که دارای کلیه امکانات و وسایل زندگی، مانند یک منزل هستند. و یا در بخش جراحی هر دو اتاق عمل یک قسمت استرلیزاسیون مجزا دارند که چنیین کاری در کشور ما کاملاً غیر اقتصادی و شاید از لحاظ تجهیزات  غیر ممکن میباشد، که گذشته از مسائل اقتصادی،پیامدهای دیگری از جمله تعداد پرسنل و نحوه کنترل و نظارت پرسنل در بخش استریلیزاسیون را با خود همراه دارد.

معمولاً چنین به نظر میرسد که  طراحی بیمارستان عاری از هرگونه خلاقیت بوده و بیشترین کمبودها در زمان نظم بخشیدن به پلان بیمارستان بروز مینماید. صفاتی(اکثراً به حق) چون یکنواختی یا استاندارد نثار طرح ما میشود و تنها دفاع این است که بگوئیم پاسخگویی به نیازهای عمل کردی ما رامجبور به ایجاد چنین طرحهائی نموده اند.

با وجود این، هنوز هم  راه  حل های ابتکاری،با توجه به احتراز از شبیه سازی و یا نادیده گرفتن  نیاز های عملکردی،وجود دارند ولی باید اذعان داشت که اصولاً یک طرح مبتکرانه متضمن مطالعه و تفکر میباشد.

 

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

دانلود مطالعات طراحی زائرسرا، دانلود رساله موزه فرش، دانلود پایان نامه مجموعه توریستی تفریحی، دانلود رساله برج های مسکونی شهرک صدرا، دانلود رساله دانشکده معماری، دانلود مطالعات هتل بزرگ شهر همراه با نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات دانشکده علوم دینی و قرآنی، دانلود رساله طراحی خانه کودک، دانلود مطالعات طراحی بیمارستان همراه با نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات خانه سالمندان

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول :دانلود مطالعات بيمارستان 100 تخت خوابی به همراه نقشه های اتوکدی

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:136صفحه
حجم فایل:17 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

دانلود مطالعات بيمارستان 100 تخت خوابی
به همراه نقشه های اتوکدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *