آرشیو پایان‌نامه‌های معماریپایان نامه معماری کارشناسی ارشدپایان نامه معماری همراه با نقشهدانلود رساله معماریرساله معماری

دانلود مطالعات هتل بزرگ شهر به همراه نقشه های اتوکدی کامل

دانلود مطالعات هتل بزرگ شهر

به همراه نقشه های اتوکدی کامل

کد:c_1

چکیده:

هنگامی که انتخاب موضوع طراحی معماری، مانند این پروژه، در قالب یک پایان نامه و پروژه نهایی بر عهده دانشجوی معماری، به عنوان طراح و معمار گذاشته می شود، فرصت بسیار خوبی است تا با انتخاب یک موضوع جامع و مناسب و با در نظر گرفتن تمامی جوانب یک پروژه معماری، حداکثر استفاده و بازدهی علمی و آموزشی را داشته باشد،.

حالا که رسالت ما آموختن است، پس باید موضوعی را بهانه این آموختن کنیم که بتواند بیشترین دست آورد و نتیجه علمی را برایمان داشته باشد و بیاموزد. پس در همین راستا موضوعی انتخاب می شود که دارای ویژگی هایی مانند؛ تنوع، تازگی، زیبایی و جذابیت باشد.

با توجه به تمام حرفهایی که در مورد اهمیت و انگیزه انتخاب موضوع بیان شد، موضوع هتل می تواند پاسخگوی بسیاری از این خواسته ها و انگیزه ها باشد؛ هتل یکی از کلان فضاهای معماری می باشد که تنوع فضایی بسیار زیاد و روابط معماری پیچیده ای که در آن وجود دارد، با خود می تواند تجربه ها و آموخته های علمی، هنری و معماری بسیاری را به همراه داشته باشد .

در شهرهایی مانند « تربت جام»، که شرایط شهرهای بزرگ توریستی را ندارند؛ هتل های بسیار بزرگ، هم از لحاظ جذب توریست و هم از لحاظ اقتصادی توجیهی ندارد. اصولا در اینگونه شهرها، یک هتل بزرگ در مناسب ترین موقعیت شهر، و مهمانسراهای کوچک در نقاط مختلف شهر، پاسخگوی گردشگران آن شهر می باشند، اما با توجه به اینکه تربت جام به عنوان یکی از شهرهای باستانی استان خراسان رضوی؛ و با پیشینه ای چند هزار ساله و وجود آثار تاریخی متعدد و با ارزش در این شهر و مناطق اطرافش، و جاذبه های طبیعی از قبیل؛ زیستگاه های جانوری و گیاهی و کوهها و دشتها و دره های سرسبز کوهپایه ای، می باشد؛ و همچنین زادگاه و آرامگاه بسیاری از ادیبان و دانشمندان و فیلسوفان بزرگ ایرانی می باشد؛ و نیز عبور جاده بین المللی ایران-افغانستان، که به لحاظ توریستی مسیری پرتراکم در استان وحتی در سطح کشور به حساب می آید  این شهر می تواند به یکی از قطب های توریستی استان تبدیل شود. بنابراین با توجه به این پتانسیل توریستی، و با نگرش بهتر مسئولان به صنعت توریسم و مهمتر از همه با ایجاد کیفیت های معماری در طراحی فضای هتل ها، مهمانسراها و مراکز توریستی، تفریحی و جهانگردی، می توان فرهنگ گردشگری و صنعت توریسم  را در این شهر رونق بخشید.

به همین دلیل این پروژه در موقعیتی که اکنون هتل مصلی بزرگ شهر در آن واقع است، در نظر گرفته شده است. این سایت در موقعیت ابتدای شهر و نزدیک به میدان بزرگ و روبروی ترمینال اصلی شهر که در واقع توقفگاه بسیاری از گردشگران شهر میباشد، قرار دارد.

مساحت سایت تقریبا دو هکتار (20000 متر مربع) و به ابعاد 130در150 متر، که هتلی با 12 طبقه و ارتفاع تقریبی 45 متر و زیربنای تقریبی 15000 متر مربع به نام « هتل بزرگ شهرCity Graund Hotel » در قلب این سایت طراحی شده است.

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

 

برای مطالعه سایر پایان نامه های سایت اینجا کلیک کنید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول :دانلود مطالعات هتل بزرگ شهر به همراه نقشه های اتوکدی کامل

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:172صفحه
حجم فایل:16 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

دانلود مطالعات هتل بزرگ شهر

به همراه نقشه های اتوکدی کامل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *