سایر رشته هاگرافیکهنر

دانلود پایان نامه كميك استريپ

کد:B_116

پيشگفتار :

كميك استريپ هنري است نو و پويا كه دستاورد قرن بيستم است و امروزه به شكلي فراگير در دنيا مطرح شده است. بصورتيكه اكنون از حيطه كار هنري در عرصه تصويرسازيهاي دنباله دار بيرون آمده و بصورت يك صنعت در جهان امروز به شمار مي‌آيد.

كميك استريپ‌ها از تمامي عناصر گرافيكي و تصويري اشباعند و توانسته‌اند شيوه نويني در ادبيات بوجود آورند و با تبديل شدن به يك نوع زبان خاص و گويا توانسته‌اند به روش بياني خاص دست يابند كه راهي تازه را براي انسان معاصر مي‌گشايند و با سهولت با هر فرد كه داراي فرهنگ و زبان خاص خود مي‌باشد، ارتباط برقرار نمايند. در اين تحقيق تلاش كرده‌ام خواننده را با كلياتي درباره كميك استريپ وسير بسط و گسترش آن و همچنين تحولاتي كه در آن بوقوع پيوسته آشنا سازم. همچنين رسانه‌هايي كه با كميك استريپ در ارتباط مستقيم قرار دارند و كميك استريپ از آنها و آنها از كميك استريپ تأثير مي‌پذيرند را مورد بررسي قرار داده‌ام. پس از معرفي چندي از شخصيتهاي معروف در عالم كميك استريپ، چگونگي خلق يك كتاب كميك را از ابتدا تا انتها بررسي كرده‌ام و در آخر تحقيقي به شيوه ميداني در مورد مقايسه دو سبك معروف و پر طرفدار در كميك استريپ‌هاي امروزين توسط مقايسه تصاوير انجام داده‌ام.

اين تحقيق هر چند كوتاه و مختصر سعي دارد علاقه‌مندان به اين هنر را كمك و ياري دهد و اميدوارم مورد استفاده و كاربرد قرار گيرد.

مقدمه :

اكنون، عصر سرعت و تحول است و انسان امروزي مايل است همه چيز به سرعت در دسترس او قرار گيرد. بديهي است در چنين شرايطي كميك استريپها نمودي قابل توجه دارند تا با خلق دنيايي جذاب كه سرشار از سرگرمي است اين خواسته را برآورده سازد.

كميك استريپها با تحولات اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي مستقيماً در ارتباطند و كشورهاي پيشرفته همواره كوشيده‌اند تا با سرمايه گذاري در اين راه از اهداف گسترده و شگرف اين هنر مردمي سود جويند.

بيان كميك استريپ بسيار نافذ و مؤثر است و تمايل مخاطبين را بري خواندن مطالب برمي‌انگيزد، كاربردهاي وسيعي در جهت اشاعه فرهنگ صحيح و آگاه سازي مردم بخصوص جوانان و نوجوانان دارد و دقيقاً به همين سبب است كه مورد توجه كشورهاي توسعه يافته قرار گرفته است.

در كشور ما متأسفانه به اين مقوله جذاب كمتر پرداخته شده است و علي رغم وجود استعدادها و پتانسيل بالا براي شكل گيري اين هنر فراگير، هنوز كار مستمر و پايداري كه نشان دهنده كميك استريپهاي ايراني باشد به چشم نمي‌خورد و متأسفانه از جايگاهي كه اين هنر در ميان ملل مختلف داراست فرسنگها فاصله داريم.

هدف از اين تحقيق بوجود آوردن فرصتي براي شناخت بيشتر اين هنر براي علاقمندان كميك استريپ و همچنين گشودن بابي براي توجه بيشتر به اين مقوله است.

اميد است روزي اين هنر معاصر و فراگير در بين هنرمندان ايراني رونق يابد و كميك استريپ‌هاي ايراني در دنيا از جايگاهي برخوردار شوند و از ثمرات آن در جهت ارتقاء فرهنگ و رفع مشكلات مختلف آحاد جامعه بهره ببريم.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول : دانلود پایان نامه كميك استريپ 
قیمت : 2 هزار تومان
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات:230صفحه
حجم فایل: 3.970 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 60000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *