پروژه تنظیم شرایط محیطی

دانلود پاورپوینت معماری پایدار

کد: A_73

Sustainable» از ريشه کلمه لاتين Subtenir گرفته شده‌است و به معنی بالاتر نگهداشتن و یا از پايه و زيربنا نگه‌داشتن است. هر جامعه بايستی از پايه توسط ساکنان حال و آينده‌اش پشتيبانی شود. برخی از مکان‌ها در سايه ترکيبی معنی دار از خصوصيات فيزيکی و فرهنگی و معنوی مردم را به پشتيبانی ومراقبت از اجتماع بر می‌انگيزانند. اين مکان‌ها در واقع همان مکانهايی هستند که پايداری در آنها به بهترين وجه ممکن شکل گرفته است.
«پايداری به توانمندی جامعه-اکوسيستم و يا هر سيستم در حال فعاليت اطلاق می‌شود که می‌تواند تا آينده نامعلومی ادامه فعاليت داده بدون اينکه بر اثر فرسايش و تهی‌شده منابع کليدی به حکم اجبار سقوط کند».
«پايداری تحت عنوان عاملی برای تامين نيازهای روز تعريف شده‌است؛ به گونه‌ای که توانمندي‌های نسل‌های آينده را در تامين احتياجات خود به خطر نيندازد. پايداری به معنی انديشيدن درباره رفتار خودمان در گستره‌ای بالاتر است، مبنی براينکه گزينه های ما اثرعميقی در آينده محيط کره زمين و سلامتی افراد داشته، اثرات منفی را از زندگی ما دور کند. تعهد به حفظ و رعايت پايداری عبارت از تعهد به اجرای اقدامات خلاقانه و مسئولانه است.».

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت معماری پایدار
فرمت فایل :پاورپوینت
تعداد صفحات:58 اسلاید
حجم فایل: 1.706مگا  بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *