پروژه تنظیم شرایط محیطی

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی

کد: A_23

نسل ها پيش که انسانهايي سرزمين ايران را جهت سکونت انتخاب و شروع به ساختن پوسته سوم انساني(پوسته اول پوست طبيعي انسان ،پوسته دوم پوشش مناسب با محيط زيست و پوسته سوم ساختمان را ميتوان نام برد)خود نمودند در شرايط مختلف آب و هوايي قرار گرفته و کوشش مقابله با شرايط محيطي و ايجاد فضاي مناسب داخلي ،آنها را با فرمها و روشهاي مختلف ساختمان در  تطابق با محيط راهنما شد.

از اين رو در پهن دشت کشورمان که داراي آب و هواي مختلفي مي باشد با سيستم هاي متعدد ساختماني روبرو ميشويم. در تداوم مبارزه با شريط محيط خارج ، تجربيات ذيقيمتي در طراحي ،ساخت و انتخاب مصالح در ساختمان هاي سنتي کشور نهفته است که متاسفانه در زمان حاضر با برداشت غلط از معماري دنياي غرب، کليه دانش و تجربيات اسلاف خود را از ياد برده و با تقليدي ناقص از معماري بين المللي ، زمين هاي حاصلخيز اين مرز و بوم را بتن ريزي مي کنيم.

بيشتر دست اندرکاران ، فرم ظاهري معماري گذشتگان را تقليد کرده و نام معماري سنتي روي آن ميگذارند. در صورتي که فرم ظاهري معماري قديم در اثر استفاده از مصالح ساختماني منطقه، کارائي مصالح از لحاظ ايستايي و مقاومت در برابر بارها و فشارهاي وارده ساختمان، مقابله در برابر گرما، سرما و نزولات جوي شکل ميگيرد . البته فرهنگ منطقه نيز در فرم دهي هنر به عناصر ساختماني مطمئناً موثر ميباشد.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی
فرمت فایل:پاورپوینت
تعداد صفحات:45 صفحه
حجم فایل:2 مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *