پروژه تنظیم شرایط محیطی

دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی

کد: A_8

اهمیت تاثیر اقلیم بر معماری ، لزوم بررسی و تحقیقات جامعی در این زمینه را ایجاب نموده و بخصوص در کشور ما که تنوع شرایط اقلیمی در آن کاملا مشهود است ، انجام تحقیقات گسترده ای در این مورد اجتناب نا پذیر است.

چنین تاحقیقاتی بطور کلی از دو وجه نظری و عملی انجام می پذیرد . در وجه اول ، مباحث نظری مربوط به اقلیم و ساختمان ، مورد بررسی و استفاده قرار گرفته و در وجه دوم ، با بکار گیری از آمار آب و هوایی مناطق مختلف تقسیم بندی های اقلیم انجام پذیرفته ، و همچنین با استفاده از نمونه های ساختمانی در هر منطقه اقلیمی ، آزمایشات و محاسبات دقیق انجام می گیرد.

از آنجایی که انجام آزمایشات عملی در چهار چوب وظایف موسسات تحقیقات ساختمانی بوده است و این امر انجام نمی پذیرد مگر با تخصیص بودجه و وقت کافی از سوی سازمانهای ذیربط و بجهت نداشتن امکانات عملی چنین برنامه هایی و همچنین در دسترس نبودن آمار و اطلاعات آب و هوایی برای کلیه مناطق لذا نقطه اتکاء این جزوه بر وجه اول بوده است.

در این کتاب های مختلفی اقدام به معرفی مباحث نظری و شرح آزمایشات و تجاربی شده که در کشورهای دیگر در زمینه اقلیم و ساختمان انجام گرفته است اما در این مورد همواره سعی بر این شده است که تا حد امکان از مشابهت های موجودی که در این کشورها از نقطه نظر موقعیت جغرافیایی وشرایط اقلیمی با کشور ما دارند استفاده شود.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تنظیم شرایط محیطی
فرمت فایل:پاورپوینت
تعداد صفحات:105 اسلاید
حجم فایل: 3.169 مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *