تحلیل مرکز فرهنگی حیدر علی اف به همراه پلانها و تصاویر

دانلود پاورپوینت تحلیل مركز فرهنگي حيدر علي اف زاها حديد به همراه پلانها و تصاویر

تحلیل مرکز فرهنگی حیدر علی اف

کد:0360

مركز فرهنگي حيدر علي اف، از زاها حديد، به تازگي كامل شده است و در حال حاضر ميزبان نمايشگاه ” آذربايجان مينياتور” نمايشي از مدل هاي كوچكي از آثار بدوي معماري آذربايجان مي باشد. اين نمايشگاه جهت فراگيرسازي هدفي برگرفته از اداي احترام به فلسفه دموكراسي و قومي سازي ست كه مشخصه هاي اصلي اصلاحات سياسي و اقتصادي حيدر علي اف، سومين رئيس جمهور اين كشور در آذربايجان جديد و رهبر سابق آذربايجان شوروي بوده است.
اين ساختمان در حال حاضر تبديل به عنصري مهم در سازماندهي اين منظر شهري گشته است؛ هم از لحاظ بصري با فرم موجدار و منحني هاي سفيد رنگش و هم از لحاظ فرهنگي با برنامه اي ثابت از نمايشگاه ها و سخنراني ها پيرامون تاريخ، پيچيدگي هاي زباني و تمدن هاي بي شماري كه فرهنگ كنوني آذربايجان را ساخته است.
اين سازه ي زيبا شامل يك موزه، كتابخانه و مركز كنفرانس باكو، پايتخت جمهوري آذربايجان مي باشد و نقشي مهم در توسعه ي شهري اين سايت شهري را به عهده دارد و بنياني براي ساخت مجتمع هاي مسكوني، ادارات، هتل و يك مركز تجاري جديد در اطراف يك پلازاي جديد خواهد بود.

ساختمان با حالت خاص خود مرز اختلاف مرسوم میان بنای معمارانه و چشم انداز شهری را محو نموده است. ساختمان چه به لحاظ طراحی داخلی و چه طراحی بیرونی این میدان را در لفاف خود گرفته است، به آن شکل داده و به زمین می نشاند.

سیالیت و جریان در معماری این منطقه چیز جدیدی نیست. در معماری اسلامی ردیف ها، شبکه ها، یا دنباله ستون هایی که رو به بی نهایت میروند همانند درختان در جنگل، فضایی عاری از وقفه ایجاد می نمایند و الگوهای تزئینی و خطاطی های به هم پیوسته که از کف فرش ها تا دیوار، از دیوارها تا سقف و از سقف ها تا گنبد امتداد یافته اند ارتباط یکپارچه ای را نشان میدهد که مرزهای عناصر معماری و سطح زمین اقامتی را در خود محو نموده است.

هدف طراح پیوند دادن درک تاریخی از معماری این محل نه بوسیله ی تقلید یا تحدید استفاده از اشکال آن بلکه ارتقاء آن به تفسیر محکم امروزین بوده که یک درک ظریف و بی بدیل را منعکس میسازد.

تحلیل فرهنگسرای نیاوران، تحلیل فرهنگسرای بهمن، تحلیل فرهنگسرای جوان، نمونه داخلی فرهنگسرا، نمونه خارجی مرکز فرهنگی، پاورپوینت تحلیل فرهنگسرا

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی مركز فرهنگي حيدر علي اف از زاها حديد به همراه پلانها و تصاویر 

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات:75اسلاید

حجم فایل:2
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود پاورپوینت تحلیل مركز فرهنگي حيدر علي اف زاها حديد به همراه پلانها و تصاویر

تحلیل مرکز فرهنگی حیدر علی اف

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان