پاورپوینت نمونه دانشکده هنر امریکا به همراه پلانها و تصاویر

پاورپوینت نمونه دانشکده هنر در امریکا به همراه پلانها و تصاویر

پاورپوینت نمونه دانشکده هنر امریکا به همراه پلانها و تصاویر

کد:۰۳۸۵

دانشگاه آیووا یکی از مهمترین دانشگاه های امریکا و جهان می باشد این دانشگاه شامل ۱۱ دانشکده می باشد که یکی از آنها دانشکده هنر میباشد که در این پروژه به تحلیل و بررسی آن  پرداخته شده

است و تمامی پلانها و تصاویر آن نیز خدمت شما عزیزان ارائه ردید ه است.

در واقع، بر اساس رده بندی‌های ایالات متحده سه دپارتمان این دانشگاه در رده یکی از ده دپارتمان برتر در سراسر ایالات متحده قرار می‌گیرد که شامل گوش و حلق و بینی (چهارم) چشم پزشکی و علوم تجسمی (ششم) استخوان، مفاصل و توانبخشی (نهم) می‌شود. دانشگاه آیووا جزو اولین دانشگاه‌های آمریکا است که به زنان مدرک حقوق می‌داد.

محل قرارگیری مدرسه هنر و تاریخ هنر، دانشگاه آیووا (Lowa) تمامی مشخصات سایتی ایده آل را دارد؛ زمینی وسیع و گسترده، خارج از بافت فشرده شهری و در میان طبیعتی پوشیده از درختان با چشم اندازهای زیبا و در مجاورت رودخانه ای عریض.

از آن جایی که ساختمان در مجاورت رودخانه ای عریض قرار داشته و نیز وجود آبگیر طبیعی کوچک در سایت، پیوند با آب از ایده های اصلی در طراحی ساختمان است؛ به همین دلیل بخش اصلی فضاهای آموزشی نظیر کلاس های تئوری و آتلیه ها در بازویی جدا شده از ساختمان قرار دارند که بر روی سطح آب پیشروی نموده و پایه های بتنی آن در آب فرو رفته است. این فضاها ضمن حداکثر استفاده از نور طبیعی دید مناسبی به فضای سبز پیرامون بنا و همچنین رودخانه دارند.یکی دیگر از شاخصه های بارز ساختمان پلکان قرمز رنگی است که همچون تندیسی در فضای پیلوت این بخش از ساختمان قرار گرفته و با پیشروی در آب به داخل حجم نفوذ کرده است.

تحلیل دانشکده، پاوروینت تحلیل فضای آموزشی، تحلیل دانشکده هنر و معماری ییل، تحلیل دانشگاه هنرهای زیبا در تهران، تحلیل دانشکده هنر لویی کان، پاورپوینت ریزفضای دانشکده هنر و معماری، تحلیل دانشگاه هنر تبریز

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان