دو نمونه هتل خارجی

 دو نمونه هتل خارجی

کد:0378

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه هتل خارجی

در این پروژه به تحلیل و بررسی دو نمونه از معروفترین هتل های خارجی پرداخته شده و همچنین پلانها و تصاویر هر دو نمونه قرار داده شده است.

1- هتل شیشه ای فنلاند:

این هتل یکی از معروفترین هتل ها در کشور فنلاند است. این مجموعه اقامتی به سبک معماری خانه های اسکیمو ها ساخته شده و از طراحی و زیبایی قابل توجهی برخوردار است.این هتل با سازه های شیشه ای ساخته شده است از  این جهت به هتل سشیشه ای معروف گردیده است.این مجموعه اقامتی به صورت کلبه کلبه بوده است و هرکدام از کلبه ها از سرویس مجزا  و امکانات  لوکس و  راحتی برخوردار است.این مجموعه در یک منطقه بیابانی و در نزدیکی پارک ملی فنلاند، در روستای ایگلو واقع‌ شده است.

2-هتل سمیرامیس:

هتل سمیرا میس از مدرتن ترین و بهترین هتل های یونان است که در آتن واقع شده است .هتل سمیرامیس یک نمونه از موفق ترین هتل های عصر معاصر است و توانسته نظر بسیاری از مسافرین و حتی منتقدین را به خود جلب نموده .

 یکی از عمده ترین دلایل این موفقیت  طراحی داخلی و دیزاین زیبا و منحصر به فرد فضای داخلی هتل است که بخاطر  حضور کریم رشید طراح صنتی است .کریم رشیدبرای اولینبار شانس خود را در زمینه طراحی داخلی معماری در این پروژه امتحان کرده است که البته با موفقیت های بسیار زیادی همراه بوده است.

دانلود پاورپوینت تحلیل هتل، نمونه داخلی هتل، تحلیل هتل خارجی، دانلود تحلیل هتل

1

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان