دانلود پاورپوینت موزه‌ی مرسدس بنز به همراه تمامی پلانها و تصاویر

تحلیل موزه مرسدس بنز

دانلود پاورپوینت موزه‌ی مرسدس بنز به همراه تمامی پلانها و تصاویر

کد:0363

 موزه مرسدس بنز ساختمانی است که بی درنگ به عنوان سمبل تحرک و پویایی معرفی می شود. این موزه در میان شاهراه ها، کارخانه های اتومبیل سازی و زمین های ورزشی قرار گرفته است. ساخت موزه جدید مرسدس بنز در تابستان ۲۰۰۳ در شهر اشتوتگارت کشور آلمان شروع شد. موزه مرسدس بنز همانند دروازه ای برای اشتوتگارت (محل تولد اتومبیل) عمل می کند. این پروژه سایتی حدود ۶۰ هزار مترمربع را اشغال می کند. پانل های آلومینیومی نما که در تضاد با شیشه های مورب قرر گرفته اند، پیکان های نقره ای آرم بنز (نشان سرعت، کیفیت و فناوری) را تداعی می کنند.

به طور معمول گرایش بر این است که موزه های اتومبیل، ساختمان هایی بسیار عظیم باشند و از سازه های بسیار مقاوم (که قادر به تحمل وزن اتومبیل ها باشند) تشکیل شوند. در این موزه استودیو UN (بن فن برکل) با درایت، بارهای ناشی از وزن اتومبیل ها را به ۹ سطح تقسیم کرده اند. اما بار وارده به هر سطح به اندازه بار یک اتوبان ۶ بانده است. با وجود سنگینی بسیار طبقات، سازه ی این موزه چندان سنگین به نظر نمی رسد؛ دو رمپ که به طور مارپیچ از میان سه هسته ی بتنی بالا آمده اند، آتریومی ۴۲ متری را در قلب ساختمان ایجاد کرده اند.

در این پروژه با این موزه ی خیره کننده که از معماری های برجسته ی قرن حاضر است بیشتر آشنا شویم.

دانلود پاورپوینت موزه، تحلیل موزه، دانلود موزه هنر میلواکی، تحلیل موزه کیاسما، دانلود موزه اتومبیل چین، تحلیل موزه هولوکاست ، تحلیل موزه هنر ژاپن، تحلیل موزه هنر بارسلونا، تحلیل موزه هنر برزیل، تحلیل موزه پاریس

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی موزه ی مرسدس بنز به همراه تمامی پلانها و تصاویر

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات:45اسلاید

حجم فایل: 2
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

تحلیل موزه مرسدس بنز،

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان