موزه هنرهای تجسمی معاصر امریکا 

 موزه هنرهای تجسمی معاصر امریکا 

کد:0376

موزه هنرهای معاصر روزنتال یکی از آثار  ماندگار زاها حدید و از مهم ترین طرح هایی است که می توان آن را با دیدگاه و مفاهیم بیان شده ی رم کلهاس همسو دانست. این بنا در سال ۲۰۰۳ در سین سیناتی افتتاح شد. این ساختمان شامل شش طبقه می باشد از جمله : نمایشگاه آثار هنری، فضای آموزشی برای کودکان، سالن چندمنظوره ی ۱۵۰ نفری، کتابفروشی، کافی شاپ و فضاهای اداری . ایده ی طرح برپایه ی همسویی مسیر حرکت شهری با سیرکولاسیون ساختمان شکل گرفته است.

به طوری که پیاده روی خیابان به درون بنا کشیده شده و در یک هماهنگی کامل با دسترسی های فضاهای داخلی طراحی شده است. حجم ساختمان یادآورطرح های سوپرماتیسم و ده استیل و کارهای موندریان است. به نظر می رسد حجم ساختمان از کلاژ چندین حجم کوبیستی بامد نظر قرار دادن روابط هندسی آثار هنرانتزاعی طراحی شده است.

ساختمان موزه حجمی هندسی دارد که همچون کارهای مینیمالیست ها خود را به صورت زمخت و سنگین و سرد برناظر عرضه می نماید. برعکس سنگینی حجم ساختمان، فضای داخلی، از سیالیت و پویایی خاصی برخوردار است. این پویایی با نورپردازی دقیق و فضاهای بازشویی که در دل هم فرو رفته اند دوچندان می شود.

دانلود پاورپوینت موزه، تحلیل موزه، تحلیل موزه هنر بارسلونا، تحلیل موزه گوگنهایم، تحلیل موزه هنر میلواکی، تحلیل موزه کیاسما، تحلیل موزه منیل، تحلیل موزه هولوکاست

1

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان