آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت رایگان هتلتحلیل پلان معماریتحلیل پلان هتلتحلیل پلان هتل خارجیتحلیل رایگان هتلتحلیل و نمونه موردی هتلنقد و بررسی هتلنمونه موردی هتلنمونه موردی هتل خارجینمونه موردی و تطبیقی هتل

پاورپوینت تحلیل هتل رادیسون به همراه پلانها و تصاویر

نمونه موردی هتل خارجی

پاورپوینت تحلیل هتل رادیسون به همراه پلانها و تصاویر

کد:0383

در این پروژه به تحلیل یکی از معروفترین و قدیمی ترین هتل های ایتالیا که در شهر رم واقع شده است میپردازیم. هتل رادیسون از معروف ترین هتلهای ایتالیا است.

دفتر معماری کینگ- روسلی (King Roselli)، که توسط جرمی کینگ و ریکاردو روسلی، تاسیس شده، دارای تجربه های فراوانی در زمینه طراحی هتل در شهرهای ایتالیا می باشد. از جمله این هتل ها می توان به هتل های “رادیسون” و “ریپا” اشاره نمود که در شهر رم ایتالیا ساخته شده.

در این میان با وجود موفقیت نسبی پروژه های مشابه، هتل “رادیسون” (Radissonn SAS (E.S) Hotel)، به دلیل جای گرفتن در میان پروژه های مطرح سال های اخیر اروپا و همچنین موفقیت در جلب توجه مسافرین شهر رم به عنوان نقطه عطفی در کارنامه حرفه ای این دفتر محسوب می شود. همچنین قرارداد طراحی و ساخت یکی از هتل های زنجیره ای شرایتون در شهر میلان با این دفتر منعقد شده است.

زیربنای هتل 15000 مترمربع بوده و شامل 235 واحد اقامتی در 10 تیپ متفاوت می باشد. فضاهای عمومی نظیر لابی، سالن کنفرانس به گنجایش 500 نفر، اتاق های جلسات، رستوران، کافی شاپ، کتابخانه و فضای مطالعه در طبقات همکف، اول و دوم قرار دارند که علاوه بر آنها استخر، فضاهای ورزشی، بار و رستورانی نیز در بام هتل می باشند.

 نمونه موردی هتل

 

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلودپاورپوینت تحلیل هتل رادیسون به همراه پلانها و تصاویر

فرمت فایل:poverpoint
تعداد صفحات:45 اسلاید

حجم فایل: 4 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

پاورپوینت تحلیل هتل رادیسون به همراه پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل هتل رادیسون به همراه پلانها و تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *