آرشیو پاورپوینت‌های معماری

دانلود پاورپوینت آشنایی با ماشین آلات ساختمانی(اسکرییر)

آشنایی با ماشین آلات ساختمانی

دانلود پاورپوینت آشنایی با ماشین آلات ساختمانی(اسکرییر)

کد:0316

فهرست مطالب

  • مقدمه
  • انواع اسكريپر
  • اندازه اسكريپر
  • آباكهاي اجرائي
  • زمان سيكل براي يك اسكريپر
  • بهره گيري موثر وتوليد
  • تعداد اسكريپر بازائ يك تراكتور فشار دهنده
  • بارگيري در اسكريپر
  • تاثير مقاومت غلتشي بر روي توليد اسكريپر
  • مسائل

Untitled

اسکريپر ماشيني است که از آن براي عمليات تسطيح و محل هايي که بکارگيري بولدوزر اقتصادي نيست استفاده ميشود زيرا در مناطقي که فاصله حمل متوسط است نه از بولدوزر ميتوان استفاده کرد ونه از ماشين هاي با سرعت زياد چرا که اقتصادي نيست.در واقع اسکريپر نوعي ماشين حفار استاز اسکريپر ميتوان براي کندن بارگيري حمل و تخليه مواد استفاده کرد . وسيله مناسبي براي عمليات خاکي حجيم است و براي انجام کارهاي تکميلي مانند تسطيح هم استفاده ميشود.اسکريپرها داراي 3 قسمت عمده هستند :1-مخزن (جام) 2- صفحه نگهدارنده خاک در جام3-بخش تخليه کننده خاک.. لازم به ذکر است که اسکريپر ها قادر به انجام کار 5 نوع از  ماشين آلات راهسازي هستند:1- کندن مواد خاکي (بولدوزر)   2- خاک کنده شده را بارگيري ميکند ( لودر ها)  3- حمل مواد حفاري شده (کاميون ها يا واگن ها) 4-قادر به تسطيح سطح راه هنگام تخليه و پخش مواد بارگيري شده است (گريدر ها)  5-ميتواند جاده را کوبيده وغلتک بزند.

 

 

اسکریپرهایی که به وسیلة تراکتور کشیده می شوند یک وضعیت مهم را در فن عملیات خاکی برقرار کرده اند، به طوریکه تا حدودی خودکار هستند و می توانند بارگیری، حمل، و تخلیة مواد را انجام دهند ضمن اینکه آنها به ماشین آلات دیگر وابستگی ندارند. به عبارت دیگر اگر یکی از اعمال آن به صورت موقت از کار بیافتد، لازم نیست که کار را تماماً متوقف کرد. اما در حالتی که یک ماشین که منحصراً برای بارگیری دستگاه حمل کننده مورد استفاده قرار می گیرد ( مانند لودر ) از کار بیافتد، تمام عملیات باید متوقف شود تا تعمیرات بتواند انجام گیرد. اسکریپرهای خود بارگیر با ظرفیت تا 45 متر مکعب یا بیشتر موجود می باشد.

اسکریپرها ترکیبی از بهترین ماشین های بارگیری و حمل می باشند.، هر عمل اسکریپرها برتری چندانی نسبت به عمل مشابه توسط دو ماشین جداگانه بارگیری و حمل ندارد. به عنوان مثال، بیل قوی، بیل کششی و تسمه نقاله تنها در بارگیری نسبت به اسکریپرها برتری دارند، در صورتی که ممکن است کامیون ها تنها در حمل نسبت به آنها برتری داشته باشند، بخصوص هنگامی که یک جادة طولانی خوب مورد استفاده قرار گیرد. به هر صورت قدرتشان در بارگیری و حمل خاک باعث مزیت قطعی آنها در پروژه های زیادی است.توسعة تراکتورهای چرخ لاستیکی با سرعت زیاد، فاصلة اقتصادی حمل را برای این نوع ماشین آلات تا 6/1 کیلومتر یا بیشتر در اکثر پروژه ها افزایش داده است.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت آشنایی با ماشین آلات ساختمانی(اسکرییر)

قیمت:5 هزار تومان
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:40
اسلاید
حجم فایل:2
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

آشنایی با ماشین آلات ساختمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *