آرشیو پاورپوینت‌های معماریپاورپوینت پروژه تحلیل فضای شهریپروژه تحلیل فضای شهریپروژه تحلیل فضای شهری تهرانپروژه تحلیل فضای شهری رایگانپروژه تحلیل فضای شهری میدانپروژه درس تحلیل فضای شهریپروژه‌ی تحلیل فضاهای شهری

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان جمهوری تهران

تحلیل فضای شهری میدان جمهوری

تحلیل میدان جمهوری تهران

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان جمهوری تهران

کد:0289

خیابان جمهوری اسلامی یا خیابان جمهوری، خیابانی غربی-شرقی در شهر تهران است که از میدان جمهوری تا میدان بهارستان ادامه دارد. خیابان‌های اصلی و فرعی زیادی در این مسیر هستند که برخی مانند ولی‌عصر و کارگر جنوبی تغییر نام داده‌اند و برخی نیز چون لاله‌زار، لاله‌زار نو، صفی‌علی‌شاه، ملت و اکباتان، هنوز نام قدیمی خود را دارند.

تحلیل میدان جمهوری تهران

اثرگیری از معماری غرب در دهه‌های ۱۳۰۰ و ۱۳۱۰ در دوره رضاشاه و بعدتر در دوره محمدرضاشاه بر ساختمان‌های آن کاملاً آشکار است. بعدها جنبش‌هایی چون نوگرایی، ساختارگرایی و آینده‌گری، که الگویی مساعد برای توسعه  شهری بود.

نمونه‌هایی که از روی الگوهای خارجی اجرا شده‌است خود، دلیل بر اشراف معماران آن زمان بر مبانی، اصول و حتی بسیاری از جزئیات و ریزه‌کاری‌های مربوط به شیوه‌های معماری غربی است‌. … این شیوه‌ها از یک سو از قابلیت انعطاف مناسبی در زمینه طراحی برخوردارند و از سوی دیگر، زمینه هماهنگی‌های لازم را بین ساختمان‌های مجاور یک دیگر فراهم می‌آورند، به نحوی که در ضمن حفظ هویت هر بنا، مجموعه‌ای منسجم و یک دست را در حاشیه خیابان ایجاد می‌کردند. این ساختمان‌ها حتی اگر به شیوه‌های مختلف طراحی شده باشند، از تفاوت‌های ناهنجار به دورند و اشکال یک‌نواخت و کسل کننده نیز ندارند.

دانلود پروژه تحلیل فضای شهری 

تحلیل میدان جمهوری تهران

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل میدان جمهوری تهران

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:37اسلاید
حجم فایل:2 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود پاورپوینت تحلیل میدان جمهوری تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *