آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل پلان معماری

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی هتل امپریال اثر فرانک لوید رایت به همراه پلانها و تصاویر

کد:0149

این هتل در سال 1915 و در زمینی ساخته شد که به گفته لوید رایت مانند پنیر نرمی به عمق دو متر بوده و پس از آن نیز تا عمق زیادی لجن نرم وجود داشت. بدین ترتیب رایت به جای حفاری و رسیدن به زمین مقاوم، پایه های بنا را روی لجن ها شناور ساخت، سپس برای جلوگیری از خردشدن بنا، ساختمان را به قطعات کوچکتری تقسیم نمود به طوری که اتصال اندکی با یکدیگر داشته باشند. او همچنین دیواره های جانبی و ستون های بتنی را از کف طبقات جدا نموده و بدین ترتیب تمامی اجزای بنا به صورتی قابل تحرک درآمده که هنگام زلزله پس از اندکی حرکت به جای اول خود بازمی گشتند.

فرانک لوید رایت در طراحی داخلی این هتل از اصول سازماندهی فضایی و ارتباطی بناهای ژاپنی نظیر فضاهای کوچک و غیرمنتظره، تنوعی نامحدود از تجربه های فضایی، حیاط های مرکزی، راهروهای کم عرض و طویل و اتصال ناگهانی فضاهای طویل و تاریک به فضاهای بزرگ، شفاف و روشن الهام گرفته است.

هرچند که این هتل پس از زلزله 1923 صدمات کمی را متحمل شد ولی پس از جنگ جهانی دوم، بسیار کهنه و به دور از شرایط آسایش به نظر می رسید. لذا در سال 1968 این هتل تخریب شد و هتلی جدید به جای آن ساخته شد. البته از آنجایی که کل بنا از لحاظ سازه، قابل تفکیک بودند، همه قسمت ها به غیر از دو بازوی کشیده واحدهای اقامتی از هم جدا شدند و در موزه معماری Mura بیشتر قسمت ها به هم متصل شدند و هم اکنون سالانه مورد بازدید بسیاری از دوستداران آثار فرانک لوید رایت قرار گرفته است.

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی هتل امپریال اثر فرانک لوید رایت به همراه پلانها و تصاویر 

قیمت: 6 هزار تومان
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:23اسلاید
حجم فایل:1مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 70000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *