آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات طراحی موزه آبگینه

دانلود مطالعات طراحی موزه آبگینه

کد: c_69

چکیده

معماران هم عصر ما مثل آرشیتکت های زمان گذشته برای مفهوم و نماد معماری بیش  از خود حرفه معماری اهمیت قائل می شوند . این مفاهیم بر ساختار محتوایی ساختمان هها و نحوه اداره و رهبری پروزه تاثیر گذاشته و نشانه های فرهنگ ساختمان های امروزی ما را تشکیل می دهند . معماری قرن بیستم این بحث را مطرح می کند که معماری باید معلول باشد معلول دیدگاه انسان از خود و از جهان پیرامون خود. معماری امروز باید معلول شرایط امروز باشد. معلول علم –تکنولوژی – فلسفه زمان کنونی و نگرش به گذشته .

نقش  حياتي  موزه ها  در  جوامع  بشري نقشي بديع، ماندگار و مروج ناب ترين پديده هاي فرهنگي است. موزه ها از معدود مراكز حافظ يادگاران نسل گذشته و در حقيقت فرزندان هنر و تاريخ هستند. هر يك از اين اشيا در عين بي زباني به هزار زبان سخن مي گويند زيرا اسناد معتبري از هنر، فرهنگ و تاريخ را ارايه مي دهند.

موزه، موزیم یا آثارخانه به مکان خاصی که در آن مجموعه‌ای از آثار باستانی و صنعتی و اشیاء با ارزش را به معرض نمایش می‌گذارند، گفته می‌شود.

موزه را نبايستي مكاني دانست كه در آنجا صرفا” آثار تاريخي و باستاني به نمايش در مي آيد ، بلكه تمامي نمايشكاه هاي هنري ، علمي ، جانوري ، پزشكي، نگارخانه ها ، كتابخانه ها و آرشيوها و بيشتر بناهاي تاريخي به نوعي موزه هستند . هر  شيئي  و  اثر به نمايش گذاشته شده در موزه يا نمايشگاه زبان حالي دارد و با بيننده اش ارتباط برقرار مي كند با تعمق و تفكر مي توان زبان حال اين آثار را دريافت و از ديدگاه هاي مختلف آن را بررسي نمود.

يكي از مهمترين وظايف يك موزه برقرار كردن ارتباط فرهنگي بازديد كننده با شيئي به نمايش در آمده است . در  حقيقت  بايد  كوشيد  تا  همان  ارتباط وحسي را كه بين خالق يك اثر و خود وجود داشته به نوعي ديگر به بازديدكنندگان منتقل نمود كه اين امري دور از دسترس نيست.

گونه‌های زیادی از موزه وجود دارد از مجموعه‌های بزرگ در شهرهای بزرگ که انواع مجموعه‌ها را پوشش می‌دهد تا موزه‌های کوچک که یک یا چند دسته خاص را شامل می‌شود. این دسته‌ها شامل هنرهای زیبا، هنر کاربردی، صنایع دستی، باستان‌شناسی، مردم‌شناسی، قوم‌شناسی، تاریخ، تاریخ فرهنگی، تاریخ نظامی، علم، فناوری، موزه کودکان، نقشه، تاریخ طبیعی، سکه‌شناسی، گیاه‌شناسی و تمبرشناسی می‌باشد.

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

دانلود رساله معماری، دانلود پایان نامه معماری، دانلود مطالعات طراحی مرکز اموزش زبان‌های خارجی، طراحی مهد کودک با رویکرد معماری پایدار، مطالعات مجموعه تفریحی، دانلود مطالعات طراحی بیمارستان سالمندان، مطالعات طراحی مدرسه عالی صنایع دستی بانوان، مطالعات طراحی موزه آبگینه، مطالعات طراحی موزه فناوری و تکنولوژی، دانلود طراحی ترمینال + نقشه های اتوکدی، دانلود مطالعات مجتمع تجاری اداری، مطالعات مرکز نجوم و ستاره شناسی، مطالعات طراحی موزه هنرهای تجسمی، مطالعات طراحی شهرک مسکونی، 

مطالعات موزه آبگینه، رساله موزه آبگینه،

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات طراحی موزه آبگینه 

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:97صفحه
حجم فایل: 14 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دانلود مطالعات طراحی موزه آبگینه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *