دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه داخلی و خارجی پایانه مسافربری به همراه تصاویر

در این پاورپوینت پایانه های غرب تهران، شانگهای چین ، پایانه نیویورک و غیره مورد تحلیل وبررسی قرار گرفته است:

پايانه هاي مسافربري شانگهاي چين
صنعت اتوبوسراني چين از دهه 90 دچار تحول گرديده و شرکتهاي بزرگي مانند ولوو – سترا – نئوپلان – دوو – بنز و … بازار اتوبوس چين را به تسخير خود در آورده‌اند. غالب سرمايه گذاريهاي خارجي در اين بخش به صورت همکاري ميان شرکتهاي چيني و خارجي در قالب قراردادهايي با مشارکت 51% شرکت چيني و 49% کمپاني خارجي صورت مي‌گيرد.
گاهاً کمپاني‌هاي 100% چيني مبادرت به توليد اتوبوس مي‌نمايند.
بازار چين سالانه به حدود 000/50 دستگاه اتوبوس شهري و بين شهري نياز دارد مکانيابي و تجهيز پايانه هاي چين به نحوي است که در سطح بالايي رضايت مسافران را جلب مي‌نمايد. پايانه ها به صورت غير متمرکز و در نقاط مرکزي شهر و در مساحتي کم ايجاد مي گردند، زمين پايانه‌ها متعلق به بخش خصوصي – شرکتهاي مسافربري است شانگهاي بزرگترين شهر چين است و داراي پايانه‌هاي متعددي است.
از آن جمله پايانه هاي چي شي و بائون فن و…
هر يک از اين پايانه ها متشکل از 15-10 شرکت مسافربري است که به نقاط خاصي از چين سرويس دهي دارند.
اين پايانه ها داراي ورودي و خروجي مجزا مي‌باشند و داراي دو بخش روباز و سه پوشيده‌اند. مساحت کلي اين ترمينالها کمتر از ده هزار متر مربع مي‌باشد که حدود 5/2-5/1 اين مساحت به بخش سقف آن اختصاص مي‌يابد و شامل بخش‌هاي زير مي‌باشند. سالن انتظار مسافران، گيشه‌هاي فروش بليط، سرويسهاي بهداشتي، محل استراحت مسافران.
پليس پايانه، انبار توشه و امانات، فروشگاه، رستوران، کافي‌شاپ دروازه‌هاي مربوط به هر شرکت مسافربري که در کنار آنها کانترهاي نصب برچسب توشه و تابلوهاي هوشمند اعلان زمان ورود و خروج اتوبوس‌ها قرار دارد.

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان