تازه‌های معماری ایران و جهان

طراحی مرکز هنرهای نمایشی پیتر هال در کمبریج

 

اطلاعات پروژه: 

نام پروژه: مرکز هنرهای نمایشی پیتر هال

معمار: هوورت تامپکینز

موقعیت: کمبریج، انگلستان

مساحت: 2340.0  متر مربع

سال ساخت: 2018

هاورث تامپکینز یک مرکز هنرهای نمایشی جدید را برای مدرسه ی پرس در کمبریج را به اتمام رسانده است. پیتر هال، به طور طبیعی در سراسر تهویه مناسب، شامل یک سالن با 400 صندلی، یک فضای لابی سازگار، و پر از امکانات است. مدرسه Perse دارای برنامه گسترده ای از فعالیت های موسیقی و نمایش است که امکانات قبلی خود را از دست داده است.مرکز هنرهای نمایشی به نام پیتر هال نامگذاری شده است، که از 1941 تا 1949 یکی از دانش آموزان مدرسه بود. او بعدها  مدیر تئاتر ملی شده موسسه ای است که هوورت تامپکینز یک انجمن عظیم دارد.

این مرکز جدید شامل صندلی 400 صندلی، فضای لابی سازگار است که شامل یک اتقا تمرین روزانه ، اتاق تدریس، فضای نمایشگاهی و اتاق های تزیین خانه، کارگاه و فضای اضافی همراه با مجموعه ای از کلاس های درس است.فضا به عنوان یک کافه برای دانش آموزان و کارکنان در طول روز مدرسه و به عنوان یک فضای مخصوص برای مخاطبان در حین اجراها در سالن اجتماعات عمل می کند.

پوشش کامل عرض حیاط، اجازه می دهد تا دید در داخل و خارج از ساختمان و مرز بین داخلی و خارجی را تار شود.آثار هنری نساجی  محخصوص راه اندازی است هنرمند مبتنی بر گلاسکو-ویکتوریا مورتون، که با دانش آموزان کار می کرد و آرشیو مدارس را برای ارجاعات بررسی می‌کند.

مجموعه ای از اتاق های تزیین و فضاهای فنی محل اقامت تئاتر را کامل می کند. مرکز هنرهای نمایشی شامل امکانات کامل پشت صحنه است که دانش آموزان را قادر می سازد تا تمام جنبه های تولید و ایجاد فعالیت های تئاتر فیزیکی خود را تجربه کنند.

همانطور که با بسیاری از کار تئاتر ما، و به ویژه برای انعطاف پذیری مورد نیاز از یک مدرسه، مواد برای دوام و ظرفیت به بلوغ و در طول زمان تغییر خود انتخاب شده است.

پالت گرم و آرونی از آجر دست ساز، ساخت و ساز بتونی و چوبی با توجه به این موضوع انتخاب شده است.

برای مشاهده‌ی آرشیو پاورپوینت‌های نمونه موردی اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده‌ی پاورپوینت‌های نمونه موردی مجموعه های فرهنگی خارچی و فرهنگسراهای داخلی اینجا کلیک کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *