آرشیو پاورپوینت‌های معماریتحلیل و نمونه موردی بناهای تاریخی

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه از خانه‌های تاریخی کاشان به همراه پلان

کد:0492

در این پروژه به تحلیل و بررسی دو نمونه از خانه‌های تاریخی کاشان همراه با تمامی  پلان‌ها و تصاویر پرداخته شده است:

1-خانه صالح کاشان:

خانه صالح در میدان جانباز، خیابان غیاث الدین جمشید، پشت درمانگاه، کوچه سرسنگ، شهر کاشان استان اصفهان قرار گرفته. خانه صالح توسط بزرگ این خاندان، میرزا حسن خان مبصر الممالک ساخته شده و معمار بنا احتمالا استاد محمود حسن آبادی بوده. مجموعه خانه شامل بیرونی و اندرونی بوده که خانه فعلا تنها اندرونی بنای اولیه می باشد. فضای اصلی این خانه ترکیبی از دو مجموعه فضائی در دو جبهه رو به روی هم، واقع در جنوب و شمال حیاط است که ارتفاع این دو جبهه بیشتر از دو جبهه دیگر حیاط می باشد.

2-خانه بنی کاظمی کاشان:

خانه بنی کاظمی در خیابان علوی، کوچه شهید اشنوئی، کوچه شهید خانزاد، شهر کاشان، استان اصفهان قرار دارد. تاریخ ساخت این خانه طبق کتیبه موجود در نمای جبهه غربی آن به سال 1205 ه.ق بر می گردد. این بنا شامل قسمت های دوگانه اندورنی و بیرونی می باشد که بیرونی خانه در ضلع غربی حیاط قرار داشته و امروزه از آن جدا شده است.

فضاهای اصلی خانه در دو جبهه رو به روی یکدیگر در دو انتهای حیاط قرار گرفته اند. این دو جبهه دو طبقه هستند اما جبهه های دیگر بنا که تنها ترکیبی از طاق نما و ایوان های کم عمق اند، یک طبقه می باشند. حجم دو طبقه اصلی به گوشه های حیاط کشیده شده و به این ترتیب علی رغم یک طبقه بودن دو جبهه طولی حیاط، در مجموع فضای باز و وسیع حیاط دو طبقه جلوه می کند.

تحلیل خانه‌های تاریخی، تحلیل نمونه موردی اماکن تاریخی، تحلیل خانه‌های تاریخی کاشان، تحلیل خانه لاری‌ها ، تحلیل خانه بروجردی‌ها،  تحلیل خانه مرعشی در شوشتر، تحلیل خانه مستوفی در شوشتر 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول: دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه از خانه‌های تاریخی کاشان به همراه پلان

فرمت فایل: poverpoint
تعداد صفحات: 35 اسلاید

حجم فایل:4 
مگا بایت

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی دو نمونه از خانه‌های تاریخی کاشان به همراه پلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *