فهرست
فصل اول مقدمه و روش تحقیق ۱
۱-۱-کلیات ۲
۱-۲- فرضیه ها ۲
۱-۳- روش کار ۲
۱-۴- سابقه و ضرورت انجام تحقیق ۳
۱-۵-روش و ابزار گردآوری اطلاعات ۳
۱-۶-جامعه ی آماری ۳
۱-۷-شعر و آفرینش ۳
۱-۸-شعر و فرهنگ شاعر ۵
۱-۲-ساختار ( structure ) یا ساخت ۶
۱-۳-زمینه ی تاریخی ساختارگرایی۷
۱-۴-اصول ساختار گرایی۸
۱-۴-۱-دید همزمانی و درزمانی۷
۱-۴-۲-زبان وگفتار۷
۱-۴-۳-دال و مدلول.۸
۱-۴-۴-روابط هم نشینی و جانشینی۸
۱-۵-اهداف ساختارگرایی۸
۱-۵-۱-ساختار شعر کلاسیک فارسی۹
۱-۵-۲-ساختار شعر نو فارسی۹
۱-۶-شعر روایتی۱۰
۱-۶-۱-شعر روایی در ادبیات فارسی۱۰
۱-۶-۲-انواع اشعار روایی۱۰
۱-۶-۲-۱-اشعار غنایی ( lyric poetry ).12
۱-۶-۲-۲-اشعار عرفانی – تعلیمی (mystic- didactic poetry )13
۱-۶-۳-شعر روایی در ادبیات معاصر فارسی۱۴
۱-۶-۴-شعر روایی در ادبیات غربی۱۴
فصل دوم۱۸
۲-۱-قیصر امین پور۱۹
۲-۲-حوزه های هنری شاعر۲۰
۲-۳-کاربرد واژگان امروزی.۲۴
۲-۴-آثار پور قیصر امین.۲۴
۲-۵-قالب های شعری.۲۵
۲-۶-سید حسن حسینی۲۷
۲-۷-معرفی شعر سید حسن حسینی۲۸
۲-۸-اسطوره در شعر حسینی۲۹
۲-۹-آثار سید حسن حسینی۳۰
فصل سوم۳۱
۳-۱-غزل در پویه ی تاریخ۳۲
۳-۱-۱-معنای لغوی واصطلاحی غزل۳۳
۳-۱-۲-مضامین و زبان مشخص و محدود غزل۳۴
۳-۱-۳-غزل در عربی۳۵
۳-۱-۴-غزل در غرب.۳۵
۳-۲-سیر تحول تاریخی غزل۳۵
۳- ۲-۱-اشعار غنایی در ایران پیش از اسلام.۳۵
۳-۲-۲-غزل در ایران پس از اسلام۳۶
۳-۲-۳-تغزل چیست ؟.۳۶
۳-۲-۴-فرق غزل و تغزل۳۸
۳-۲-۵-دوره رواج غزل ( آغاز قرن ششم تا پایان قرن نهم ).۴۰
۳-۲-۶-شاعران موثر در تحول غزل.۴۲
۳-۲-۷-غزل عارفانه یا سیر تحول غزل از نظر معنی۴۳
۳-۲-۸-غزل در نیمه اول قرن نهم تا اواسط قرن دوازدهم.۴۵
۳-۲-۹-غزل در دوره ی بازگشت ( از اواسط قرن دوازدهم تا دوران مشروطیت )۴۶
۳-۲-۱۰-غزل دوران معاصر ( از دوران مشروطیت تا عهد حاضر )۴۶
۳-۳-انواع ساختار غزل۴۷
۳-۳-۱-انواع ساختارهای اصلی یا پایه۴۷
۳-۳-۱-۱-ساختار خطاب .۴۹
۳-۳-۱-۱-۱-انواع مخاطب ۵۱
۳-۳-۱-۲-ساختار غیبت .۵۳
۳-۳-۱-۳-ساختار حدیث نفس۵۵
۳-۳-۱-۳-۱-تک گویی درونی ۵۵
۳-۳-۱-۳-۲-تک گویی نمایشی۵۵
۳-۳-۱-۳-۳-حدیث نفس یا خود گویی ۵۶
۳-۳-۱-۳-ساختار گفتگو .۵۷
فصل چهارم۵۸
۴-۱-یک داستان کوتاه ۵۹
۴-۲-غزل هایی که حاوی داستانند؛ اما دارای ساختار روایی نیستند .۶۰
۴-۲-۱-غزل هایی که دارای تلمیح هستند.۶۰
۴-۲-۲-غزل هایی که حاوی یک حکایت هستند۶۰
۴-۲-۳-غزل های دارای مقدمه برای گفتگو .۶۱
۴-۲-۴-غزل های ارجاعی۶۲
۴-۲-۴-۱-رخدادهای شخصی۶۲
۴-۲-۴-۲ رخدادهای تاریخی.۶۳
۴-۲-۴-۳-رخدادهای مذهبی – اساطیری.۶۴
۴-۳- تعریف غزل روایی۶۴
۴-۴- بخش های اصلی یک غزل روایی .۶۵
۴-۴-۱- مقدمه۶۵
۴-۴-۲- تنه۶۶
۴-۴-۳ –پایان.۶۶
۴-۵- داستان و عناصر آن.۶۸
۴-۵-۱- داستان.۶۸
۴-۵-۲-قصه ۶۹
۴-۶- کیفیت عناصر داستانی در غزل روایی.۷۰
۴-۶-۱- شخصیت (character)70
۴-۶-۱-۱- شخصیت ها بر اساس میزان نقش آنها در داستان۷۰
۴-۶-۱-۱-۱- شخصیت مخالف.۷۰
۴-۶-۱-۱-۲-شخصیت مقابل۷۰
۴-۶-۱-۱-۳-شخصیت همراز۷۰
۴-۶-۱-۲-انواع شخصیت ها براساس تمایزات فردی۷۱
۴-۶-۱-۳- انواع شخصیت ها بر اساس تحول آنها در داستان.۷۱
۴-۶-۱-۴- شخصیت ها در غزل روایی ۷۱
۴-۶-۱-۴-۱ -شخصیت های اصلی۷۱
۴-۶-۱-۴-۲- شخصیت های فرعی که خود به سه دسته تقسیم می شوند۷۱
۴-۶-۲- صحنه۷۲
۴-۶-۲-۱-صحنه ی فراخ منظر و صحنه نمایشی۷۳
۴-۶-۲-۲- صحنه فراخ منظر و نمایشی در غزل روایی .۷۳
۴-۶-۲-۱- صحنه در غزل روایی۷۴
۴-۶-۲-۱-۱-زمان.۷۴
۴-۶-۲-۱-۲ مکان۷۴
۴-۶-۳- پیرنگ۷۵
۴-۶-۳-۱-تفاوت داستان با پیرنگ۷۵
۴-۶-۳-۲- انواع پیرنگ۷۵
۴-۶-۳-۳ پیرنگ در غزل روایی۷۶
۴-۶-۳-۳-۱- انواع غزل روایی از نظر وجود پیرنگ۷۶
۴-۶-۳-۳-۲- انواع غزل روایی از نظر نوع پیرنگ۷۸
۴-۶-۴- زاویه ی دید .۷۹
۴-۶-۴-۱ -زاویه ی دید درونی۷۹
۴-۶-۴-۱-۱- راوی – قهرمان ۸۰
۴-۶-۴-۱-۲- راوی – ناظر ۸۰
۴-۶-۴-۲- زاویه ی دید بیرونی ۸۰
۴-۶-۴-۴- زاویه ی دید در غزل روایی۸۰
۴-۶-۵- عمل داستانی۸۱
۴-۶-۶ حادثه۸۲
۴-۶-۶-۱- حادثه ی استقلال یافته ۸۲
۴-۶-۶-۲ -حوادث اصلی و فرعی ۸۲
۴-۶-۶-۳- حادثه در غزل روایی۸۳
۴-۶-۷-گفتگو۸۳
۴-۶-۷ -۱-گفتگو در غزل روایی ۸۴
۴-۶-۸- مضمون یا درون مایه۸۴
۴-۶-۸-۱- انواع درون مایه ۸۴
۴-۶-۸-۲- درون مایه در غزل روایی۸۵
۴-۶-۹- کشمکش۸۵
۴-۶-۹-۱- انواع کشمکش.۸۶
۴-۶-۹-۱-۱- کشمکش جسمانی۸۶
۴-۶-۹-۱-۲- کشمکش ذهنی .۸۶
۴-۶-۹-۱-۳- کشمکش اخلاقی.۸۶
۴-۶-۹-۲- کشمکش در غزل روایی۸۶
۴-۶-۱۰- اوج۸۶
۴-۶-۱۰-۱- اوج در غزل روایی ۸۷
۴-۶-۱۱- گره گشایی و نتیجه گیری۸۷
۴-۶-۱۱-۱- گره گشایی و نتیجه گیری در غزل روایی .۸۷
فصل پنجم ۸۹
۵-۱-درآمدی بر شعر و شعرای مورد بحث۹۰
۵-۲- غزل¬های روایی۹۱
۵-۲-۱- بررسی داستان های روایی و عناصر آن ۹۲
۵-۳- غزل¬های غیر روایی عبارتند از.۹۸
۵-۳-۱- غزل¬های ارجاعی۹۸
۵-۳-۱-۱- رخدادهای تاریخی – مذهبی۹۹
۵-۳-۱-۲-رخدادهای شخصی۱۱۴
۵-۳-۱-۳- رخداد مذهبی اساطیری۱۲۴
۵-۳-۲-غزل هایی که دارای تلمیح هستند۱۳۲
۵-۳-۳-غزل های دارای مقدمه برای گفتگو۱۴۶
نتیجه گیری.۱۴۸
فهرست منابع و مآخذ.۱۵۰
پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
——————————————————————————————————————-
نام محصول :دانلود پایان نامه غزل روایی و سایر انواع آن در اشعار قیصر امین پور و سید حسن حسینی
فرمت فایل :ورد
تعداد صفحات:۱۵۵صفحه
حجم فایل:۲ مگا بایت
فوریه 12, 2016
فوریه 11, 2016
فوریه 11, 2016
فوریه 11, 2016