آرشیو پاورپوینت‌های معماریپروژه آشنایی با معماری جهان

دانلود پاورپوینت معماری بیونیک

کد:0202

       قرن هاست که بشر در رابطه ی تنگاتنگ با طبیعت به سر برده و همیشه سعی داشته برای ساخت و طراحی مکانها و وسایل مورد نیاز خود از طبیعت و محیط زیست اطراف خود الهام بگیرد.

     لئوناردو داوینچی، نابغه ی عصررنسانس، یکی از اولین کسانی بود که برای ساخت ماشین پرواز دانشهای «بیولوژی» و «فنی» زمان خود را در آمیخت و برای حل مسائل فنی  زمانش به جستجو و تحقیق در ساختار جانداران پرداخت. داوینچی از ساختمان بدن خفاش الهام گرفت، استدلالش این بود که خفاش دارای بال کاملا پوشیده ای است که هوا را از خود عبور نمی دهد و بال خفاش را پوستی پرده مانند پوشانده است که آن را تقویت می کند.

       حدود 400 سال بعد از طرح داوینچی ماشین پرنده توسط کلمنت آدر با الهام از خفاش ساخته شد و در سال 1890 تا ارتفاع 15 متری پرواز کرد.

      امروز پانصد سال بعد از داوینچی مهندسان رشته های مختلف برای ایجاد ارتباط بین قوانین علوم فنی با دنیای جانداران تلاشی مشابه دارند. ارتباطی که با آغاز قرن بیست و یکم و رشد روز افزون رایانه ها جایگاهی خاص یافته و دنیای اندیشه های معماری را نیز تحت تاثیر قرار داده است. حجم زیاد مقالات، سخنرانیها، مباحث نظری و پروژه های ارائه شده در چند سال گذشته تائیدی بر این مدعاست. به موازات اوج گیری این مباحث، عرضه آثار شاخص این جریان را در سالن های موزه های معتبر دنیا نیز می بینیم.

دانلود پروژه معماری بیونیک، آشنایی با معماری بیونیک، معماری بیونیک

1

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:دانلود پاورپوینت معماری بیونیک

فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات:54 اسلاید
حجم فایل: 2 
مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 100000 تومان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *