آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات خانه کتاب کودک و نوجوان

دانلود مطالعات خانه کتاب کودک و نوجوان

کد: c_31

چکیده:

تأسیس و گسترش کتابخانه هاي کودکان یکی از دستاوردهاي تحول در نگاه جامعه به کودك و دوران کودکی و توجه به نیازهاي روانی و فکري کودکان و نوجوانان است. رویکرد به آموزش و پرورش نوین و انتشارکتابهاي کودکان ونوجوانان نیزدر گسترش کتابخانه هاي خاص براي آنها تأثیرگذار بوده است.

کودکان ونوجوانان برای آمادگی جهت زندگی آینده به علم وآگاهی در زمینه های گوناگون نیاز دارند ومطالعه کتاب این امکان را به آنان می دهد که سیاهی جهل و نادانی را ازخود دور کنند و به سوی سعادت وخوشبختی قدم بردارند .آنان در هر زمینه ای که نیاز به اطلاعات داشته باشند می توانند از کتاب بهره گیرند و هر چه بیشتر مطالعه کنند نیر از آگاهی زیادتری برخوردارمی شوند و در زندگی آینده شان تأثیرات مثبت و مؤثری می گذارد. طبق تحقیقات انجام شده کودکان باید با مطالعه و کتابخوانی انس بگیرد و در اصل عادت به مطالعه در دوران کودکی صورت گیرد. باید عشق و لذت به خواندن در روح و روان کودکان ریشه دواند. “موکهرجی” معتقد است« مطالعه همچون سایر فعالیت های انسانی تا حد زیادی تحت تأثیر دگرگونی های اجتماعی قرار گرفته است. به همین لحاظ عده ای به گونه ای با کتاب بیگانه اند، که هیچ گونه رغبتی به خواندن و مطالعه ندارند ». لذا کتابخانه ها باید نقش خدمات دهی به این قشر تأثیرپذیر و تأثیرگذار جامعه را بسیار مهم تلقی کنند . علاوه بر این به علت ویژگی های شخصیتی خاص کودکان به آسانی می توان مسائلی را در ذهن آنها نهادینه کرد و همچنین آموزش هایی که انسان در دوران کودکی می بینند گاه تا مدت ها در ذهن او می ماند و می تواند از آنها استفاده کند. بنابراین فعالیت هایی در جهت ایجاد علاقه برای مراجعه به کتابخانه و استفاده از منابع آن و حتی آموزش مهارت های اطلاع یابی را که اکنون بخش عمده ای از فعالیت های کتابخانه های عمومی و حتی دانشگاهی را تشکیل می دهد، کتابخانه های کودکان می توانند آسان تر و مؤثرترانجام دهند و باراین مسئولیت ها را نیز تا حد زیادی از دوش دیگر کتابخانه ها بردارند تا آنها بتوانند نیرو، هزینه و نیروی خود را برای نیل به اهداف عالی تر استفاده کنند. ازسوی دیگر به علت مسائل فرهنگی و اقتصادی متعدد، همه کودکان نمی توانند از فعالیت های آموزشی و تفریحی که نیاز به صرف هزینه دارد استفاده کنند. بنابراین کتابخانه های کودکان می توانند با ایجاد فضای آموزشی و تفریحی مناسب و رایگان به اینگونه کودکان خدماتی ارائه دهند تا استعدادهای نهفته آنها نیز شکوفا شده و موجب پیشرفت خود آنان و توسعه ی جامعه شود.

دانلود طراحي باغ موزه علوم کودکان با رويکرد پويايي و انعطاف پذيري، دانلود مطالعات مجموعه فرهنگی ورزشی جوانان، دانلود رساله کارشناسی ارشد بیمارستان نوزادان، دانلود مجموعه تفریحی کودکان، دانلود مطالعات فرهنگسرای جوانان، دانلود مطالعات کانون پرورش فکری کودکان، دانلود مطالعات مهدکودک، دانلود مطالعات موزه کودک، دانلود مطالعات طراحی کتابخانه کودکان، مطالعات کتابخانه کودک و نوجوان، مطالعات خانه فرهنگ و هنر کودکان، دانلود مرکز ایجاد خلاقیت کودک و نوجوان

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  :دانلود مطالعات خانه کتاب کودک و نوجوان 

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:169صفحه
حجم فایل: 15 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دانلود مطالعات خانه کتاب کودک و نوجوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *