آرشیو پایان‌نامه‌های معماری

دانلود مطالعات و رساله طراحی مسجد

دانلود مطالعات و رساله طراحی مسجد

کد : c_16

چکیده:

بنا هاي مذهبي در هر شهر يکي از مهمترين لکه هاي شهري مي باشند ، به خصوص مسجد که به عنوان سنگر شريعت در اذهان عموم جاي دارد .

در بحث طراحي اين نوع از بنا ها عناوين گوناگوني ايفاي نقش مي نمايند ، که مهمترين آنان را مي توان شناخت جامعه در زمان حال نام برد . چرا که در دست نداشتن شناخت کافي از انسان هايي که در جامعه ميزيند، طراح را در امر خطير طراحي به بحران نزديک مي سازد . گاهاً اين بحران موجب فاصله گرفتن جامعه از اين بنا ها مي گردد .

در مطالعات پيش از طرح مسجد نور سعي بر آن شده ، طراح با  شناخت قابليت هاي محيط ، ويژگي هاي انساني ونياز ها به فضاهايي دست يابد تا بتواند از يک سو به ايدآل هاي مد نظر در اين نوع از بنا هاي مذهبي دست يابد و هم به گونه اي بناي مسجد را با ساختار ومکان ساختگاه همسو نمايد .

سلسله مراتب دستيابي به ايدآل هاي مناسب با جامعه امروزي ما ، و انتظارات انساني از اين بناي مذهبي در غالب مقالاتي در اين رساله گرد آمده اند . با نمود يافتن چنين انتظاراتي مي توان اميد داشت که معماري بنا از سوي جامعه پذيرفته گردد و بنا ماندگار ماند ولي در غير اين صورت معماري مرده اي حاصل مي آيد که ريشه حضور در آن خشک خواهد شد .

دانلود رساله معماری، دانلود رساله پردیس تاریخ و فرهنگ ایران، دانلود مطالعات تالار پذیرایی و رستوران، دانلود رساله طراحی مسجد، دانلود مطالعات مرکز آموزش صنایع دستی، دانلود مطالعات طراحی ساختمان نظام مهندسی، مطالعات طراحی ساختمان بانک، مطالعات طراحی ساختمان شهرداری، مطالعات طراحی خانه هنرمندان، رساله معماری مرکز خدمات شهری، مطالعات و رساله مرکز انتقال خون، رساله معماری مرکز امداد و نجات، 

برای دانلود فهرست مطالب اینجا کلیک کنید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول  : دانلود مطالعات و رساله طراحی مسجد

فرمت فایل : word
تعداد صفحات:112صفحه
حجم فایل:5 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دانلود مطالعات و رساله طراحی مسجد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *