پروژه تنظیم شرایط محیطی

دانلود پروژه بررسی کليماتیکی منطقه بابلسر و طراحی هتل 4 ستاره در این منطقه

کد: A_41

مقدمه

هتلها از نوع ساختمانهای بسیار پیچیده و مشکل می باشند. پیچیدگی طرح هتلها به دلیل ارتباطات و استانداردهای لازم برای فضاهای مختلف آن می باشند. از فضاهای در معرض دید و قابل استفاده برای مشتریان هتل گرفته تا فضاهای در معرض دید و قابل استفاده برای مشتریان هتل گرفته تا فضاهای دور از دید و خدماتی آن، که هر یک به نوبۀ خود بطور مستقیم یا غیر مستقیم در تأمین آسایش میهمانان وجلب رضایت آنان نقش زیادی دارد. این راهنمایی طراحی، در مورد برنامه ریزی، طراحی و موضوع طرح که برای موفقیت یک هتل بسیار اساسی و حیاتی است، بحث خواهد نمود علاوه بر آن نکات مهمی در مورد تصمیم گیریهای مالی و اداری هتل را که در معماری و طراحی داخلی هتل تأثیر خواهد داشت، بررسی خواهد کرد. راهنمای طراحی شامل بخشی در مورد نکات مختلف مربوط به مطالعات پیش از طراحی است که به ابعاد فضا محدود نمی گردد. فصول بعد در مورد طرح استانداردهایی برای اتاق های خواب، فضاهای عمومی اداری و نواحی خدماتی پشتیبانی، بعلاوۀ بحثی در مورد ساختمان سازی و سیستم های ساختمانی خاص است که در احداث هتلها حائز اهمیت می باشند.

1-1- جغرافیای منطقه

استان مازندران از شمال به دریای مازندران، از جنوب به استان‌های تهران سمنان و قزوین، از غرب به استان گیلان و از شرق به استان گلستان محدود است.

قسمت جنوبی مازندران کوهستانی و شمال آن جلگه ای و ساحلی است. مساحت آن 3/24091 کیلومتر مربع و 46/1 درصد مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده است.

سلسله جبال البرز همچون سدی رفیع مازندران را به دو قسمت جلگه ای و کوهستانی تقسیم نموده و آن را از قسمت داخلی ایران جدا می سازد. قسمتی ازالبرز غربی و تمام البرز مرکزی و بخشی از البرز شرقی در محدوده این استان قرار دارد و شیب زمین از منطقه کوهستانی به سوی جلگه و دریا کاهش می یابد. سلسله جبال البرز دارای رشته کوه های فرعی است که از جنوب به شمال و یا به موازات دریا کشیده شده است.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-
نام محصول:  دانلود پروژه بررسی کليماتیکی منطقه بابلسر و طراحی هتل 4 ستاره در این منطقه
فرمت فایل :  ورد
تعداد صفحات:76 صفحه
حجم فایل:1.387 مگا بایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 60000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *